Przejdź do treści

Dla kancelarii komorniczych

Aplikacja Automatycznej Dekretacji Dokumentów

Koniec z ręcznym dołączaniem skanów pism do historii spraw

Poznaj ten produkt

Zautomatyzuj obsługę otrzymywanej dokumentacji

Dzięki automatycznie rozpoznanym informacjom w opisie skanu, pisma zostają przypisane do historii właściwych spraw egzekucyjnych w systemie Kancelaria Komornika lub Komornik SQL, a powiązane z nimi czynności będą odpowiednio oznaczone.

bgCircle

Skuteczna automatyzacja

oferta
Automatyczne odczytywanie dokumentów

Technologia Automatycznej Dekretacji Dokumentów odpowiada za elektroniczne przekształcenie tekstu znajdującego się w zeskanowanych plikach graficznych na zapis, który może być następnie przetwarzany przy użyciu zaawansowanych technologicznie algorytmów systemów komorniczych.

oferta
Samodzielne definiowanie zasad

ADD pozwala na samodzielną konfigurację zasad, które zostaną zastosowane do przyporządkowywania odczytanych treści – definiując reguły wyszukiwania, użytkownik dostosuje działanie aplikacji do specyficznych potrzeb swojej kancelarii komorniczej.

oferta
Przypisywanie danych do sprawy

Dzięki ADD odczytane z dokumentów informacje o sprawach są przypisywane – za pomocą predefiniowanych i utworzonych przez użytkownika reguł odczytywania treści – do odpowiednich spraw w systemie Komornik SQL lub Kancelaria Komornika.

oferta
Moduł ADD+

Zwiększ potencjał aplikacji Automatyczna Dekretacja Dokumentów i przyspiesz pracę swojej kancelarii dzięki szeregowi predefiniowanych zmiennych wyszukiwania i reguł. Automatycznie przenoś do swojej aplikacji komorniczej informacje zawarte również w pismach z wieloma sygnaturami spraw. Moduł Automatyczna Dekretacja Dokumentów+ to jeszcze skuteczniejsze przenoszenie informacji z pism do aplikacji komorniczych, bez konieczności ich ręcznego wprowadzania.

Dowiedz się więcej o ADD+
oferta
Automatyczne odczytywanie dokumentów

Technologia Automatycznej Dekretacji Dokumentów odpowiada za elektroniczne przekształcenie tekstu znajdującego się w zeskanowanych plikach graficznych na zapis, który może być następnie przetwarzany przy użyciu zaawansowanych technologicznie algorytmów systemów komorniczych.

oferta
Samodzielne definiowanie zasad

ADD pozwala na samodzielną konfigurację zasad, które zostaną zastosowane do przyporządkowywania odczytanych treści – definiując reguły wyszukiwania, użytkownik dostosuje działanie aplikacji do specyficznych potrzeb swojej kancelarii komorniczej.

oferta
Przypisywanie danych do sprawy

Dzięki ADD odczytane z dokumentów informacje o sprawach są przypisywane – za pomocą predefiniowanych i utworzonych przez użytkownika reguł odczytywania treści – do odpowiednich spraw w systemie Komornik SQL lub Kancelaria Komornika.

oferta
Moduł ADD+

Zwiększ potencjał aplikacji Automatyczna Dekretacja Dokumentów i przyspiesz pracę swojej kancelarii dzięki szeregowi predefiniowanych zmiennych wyszukiwania i reguł. Automatycznie przenoś do swojej aplikacji komorniczej informacje zawarte również w pismach z wieloma sygnaturami spraw. Moduł Automatyczna Dekretacja Dokumentów+ to jeszcze skuteczniejsze przenoszenie informacji z pism do aplikacji komorniczych, bez konieczności ich ręcznego wprowadzania.

Dowiedz się więcej o ADD+

Automatyczna Dekretacja Dokumentów w liczbach

 

  • 456
rodzajów informacji z pism może odczytywać automatycznie aplikacja ADD wyposażona w moduł ADD+
  • ok. 42
rodzajów automatycznie przepisywanych pism u typowego użytkownika
godziny oszczędzają średnio w tygodniu kancelarie, które korzystają z aplikacji ADD połączonej z modułem ADD+

Jak działa aplikacja Automatyczna Dekretacja Dokumentów?

Otwórz pocztę i wybierz pisma

Otwórz listy i zobacz, które pisma muszą zostać załączone do spraw.

Podziel pisma na rodzaje

Skanuj razem tylko pisma tego samego rodzaju, np. odpowiedzi z ZUS albo informacje z US.

Włącz skanowanie

Wybierz rodzaj pisma, które jest skanowane. Dzięki temu program będzie mógł odczytać zawarte w tym piśmie informacje inne niż sama sygnatura.

Zatwierdź przypisanie pism

Aplikacja ADD wyświetli listę informacji, które udało się oczytać z pisma.

Gotowe!

Skanowane pismo zostało załączone do historii odpowiedniej sprawy.

bgCircle

Dlaczego warto wybrać aplikację ADD?

Automatyzacja obsługi pism

Elektroniczne przetwarzanie treści zawartych w pismach i zapisywanie ich bezpośrednio w aplikacji komorniczej to krok w kierunku szybszej obsługi spraw i szerszej automatyzacji postępowań egzekucyjnych.

Pełna kontrola nad dekretacją

Dane spraw uzupełniane za pomocą ADD pozostają pod pełną kontrolą pracownika kancelarii komorniczej. To pracownik definiuje rodzaj dokumentu, jaki zostanie zeskanowany, oraz każdorazowo ocenia prawidłowość odczytu informacji i ich przypisania do sprawy. Sprawdzenie jest dokonywane zbiorczo i zajmuje niewiele czasu.

Wzrost skuteczności

ADD pozwala na zwiększenie skuteczności obsługi korespondencji przychodzącej oraz dokumentów otrzymywanych w formie wydruku. W połączeniu z modułem EPO, automatyzującym współpracę z operatorami pocztowymi, ADD umożliwia pełną informatyzację istotnego obszaru działania kancelarii, jakim jest obsługa pocztowa.

Łatwe zastosowanie

Korzystanie z aplikacji Automatyczna Dekretacja Dokumentów nie wymaga dodatkowych szkoleń ani doświadczenia w użyciu zaawansowanych technologii przetwarzania dokumentów. Aplikacja płynnie współpracuje ze stosowaną w Twojej kancelarii komorniczej wersją oprogramowania dla komorników i może zostać połączona z większością skanerów

Automatyzacja obsługi pism

Elektroniczne przetwarzanie treści zawartych w pismach i zapisywanie ich bezpośrednio w aplikacji komorniczej to krok w kierunku szybszej obsługi spraw i szerszej automatyzacji postępowań egzekucyjnych.

Pełna kontrola nad dekretacją

Dane spraw uzupełniane za pomocą ADD pozostają pod pełną kontrolą pracownika kancelarii komorniczej. To pracownik definiuje rodzaj dokumentu, jaki zostanie zeskanowany, oraz każdorazowo ocenia prawidłowość odczytu informacji i ich przypisania do sprawy. Sprawdzenie jest dokonywane zbiorczo i zajmuje niewiele czasu.

Wzrost skuteczności

ADD pozwala na zwiększenie skuteczności obsługi korespondencji przychodzącej oraz dokumentów otrzymywanych w formie wydruku. W połączeniu z modułem EPO, automatyzującym współpracę z operatorami pocztowymi, ADD umożliwia pełną informatyzację istotnego obszaru działania kancelarii, jakim jest obsługa pocztowa.

Łatwe zastosowanie

Korzystanie z aplikacji Automatyczna Dekretacja Dokumentów nie wymaga dodatkowych szkoleń ani doświadczenia w użyciu zaawansowanych technologii przetwarzania dokumentów. Aplikacja płynnie współpracuje ze stosowaną w Twojej kancelarii komorniczej wersją oprogramowania dla komorników i może zostać połączona z większością skanerów

Interesujesz się tym produktem?


Zamów aplikację ADD i oszczędzaj 65 godzin pracy rocznie.

Przejdź do formularza zamówień
currendaCircle

numbers

Liczby odzwierciedlają naszą rolę w zarządzaniu i sprawnej obsłudze procesów sądowych

Nasze rozwiązania są nieodłączną częścią codziennej pracy osób związanych z wymiarem sprawiedliwości w Polsce. Ta świadomość stanowi źródło motywacji do ciągłego doskonalenia naszych produktów

100%

kancelarii komorniczych

pracuje na naszym oprogramowaniu

16 000

użytkowników

naszych aplikacji

od 25 lat

tworzymy nowe technologie

ułatwiające codzienną pracę kancelariom komorniczym

certyfikat ISO 27001

to potwierdzenie bezpieczeństwa danych

w naszej organizacji

Tworzymy skuteczne rozwiązania pomagające w codziennej pracy

Udowadniamy, że prawo i nowe rozwiązania technologiczne idą w parze.

od 25 lat

tworzymy nowe technologie

ułatwiające codzienną pracę kancelariom komorniczym

certyfikat ISO 27001

to potwierdzenie bezpieczeństwa danych

w naszej organizacji

100%

kancelarii komorniczych

pracuje na naszym oprogramowaniu

16 000

użytkowników

naszych aplikacji

Tworzymy skuteczne rozwiązania pomagające w codziennej pracy

Udowadniamy, że prawo i nowe rozwiązania technologiczne idą w parze.